NAGYTEREM
9:00
Budapest Game Dev Day Academy
Kapunyitás
9:30
JÓZSA SZABOLCS - Games Hungary Egyesület
Megnyitó
10:00
BÓDIS LÁSZLÓ (KIM helyettes államtitkár), ESZTERHAI MARCELL (HÖOK), FÜLÖP JÓZSEF (MOME), DR. IMRE SÁNDOR (BME)
Videojáték jelene és jövője Magyarországon - kerekasztal-beszélgetés
11:00
MATUSIK SZILÁRD - Vakondok
Indie filmgyártás és magyar számítógép kultúra / játékvilág hőskora
12:00
KOZÁK TAMÁS - Invictus
AA PC/Next Gen konzol játék fejlesztésének nehézségei
13:00
KEREK BALÁZS - Digic
Unreal Engine az animációs filmek világában
14:00
PERJÉSSY LÓRÁNT - Gameloft
Rugalmas játékfejlesztés Unityben
15:00
BÁLINT KRISTÓF - Nemesys Games
Játék a játékban - Hogyan fér el egy kocsmai kártyajáték egy MMO-ban?
16:00
NYULÁSZI ZSOLT - Neocore
A sztorifejlesztés eszközei a Neocoregamesnél
17:00
ZSUFFA ZOLTÁN - Primal Game Studio
Együtt egy jobb játékért - Crowdfunding az indie játékiparban
KISTEREM
10:00
SZEGEDI ANITA - Gameloft
Hogyan fejlesszünk játékot mobilra?
10:40
VARGA BÁLINT BÁNK - The Wild Gentleman
Stílusok és zsánerek keverése videojátékokban
11:20
MUCSI KURINYECZ RÓBERT - Spongehammer
Méhecskék és gyerekek, saját finanszírozású IP megvalósítása
12:00
BATHÓ ZOLTÁN - Digic
Unreal Engine az élőszereplős filmek világában
12:40
CSIRKE JÓZSEF - Alder Games
A vízió szerepe a game designban
13:20
POLGÁR DENISZ (DINO) - Kite
Lőfegyverek után kézitusa, avagy a közelharc kihívásai egy stratégiai játékban
14:00
NYÍRFA DÁNIEL - XReal
A metaverzumon innen és túl - hol is tart most a VR piac?
14:40
KOVÁCS BALÁZS, GYÖRKEI ÁKOS- Zen Studios
A nosztalgia modernizálása, avagy flippert mindenkinek
15:20
SZIGETI IMRE - Play'n Go
Video slotok, avagy hogyan terveznél játékot ha csak egyetlen gombod lenne irányítani?
16:00
BALOG NÓRA - Nemesys Games
QA kisokos / A tesztelő szerepe
16:40
HONVÉD DÁNIEL - 2K / Visual Concepts
Így játszunk mi – Sportjátékok a 2K érában
17:20
NAGY RÓBERT - Gaijin Entertainment
Fog of War
INDIE TEREM
10:00
BENYI DÁNIEL - Cyd Virtual Studio
Virtual Production with Unreal (ICVFX)
10:40
LÉVAI ORSOLYA - Nemesys Games
Jó, de ezt mikor fogom használni? - Matematika a játékfejlesztésben
11:20
PELLE MÁRK - Eltűnt Budapest
Eltűnt Budapest
12:00
KOÓS BENCE - HunGame.blog
Magyar játékfejlesztés 2023-ban
12:40
TÓTH BENJÁMIN - Primal Game Studio
Hogyan kel életre egy játékkarakter? - Egy animátor kalandjai 2,5D-ben
13:20
BLÁZOVICS LÁSZLÓ - BME
Játékfejlesztés mint saját projekt – Hogyan ne akadjunk el
14:00
PÉCHY GYÖRGY, TIHANYI LAJOS - Etherfield Studio
Etherfield Games: DROP
14:40
JÁSZAY KATA, POMÁZI ORSOLYA - Puppetworks
Game trailer és cinematic gyártás a Puppetworksnél
15:20
MAROSI CSABA (3D Studio), PROKISCH DÁNIEL (Havi 1 Játék), VÁRI RÓBERT (Game Craft)
Hogyan kezdjem? - kerekasztal-beszélgetés
16:40
FÜLÖP ÁDÁM (Vivaland), PÁPAI BENCE (Put Pud), SZUTORISZ GÁBOR (Lost Pilgrims)
Indie Panel - kerekasztal-beszélgetés