top of page

NAGYTEREM

9:00

Budapest Game Dev Day Academy

Kapunyitás

9:30

JÓZSA SZABOLCS - Games Hungary Egyesület

Megnyitó

10:00

BÓDIS LÁSZLÓ (KIM helyettes államtitkár), ESZTERHAI MARCELL (HÖOK),  FÜLÖP JÓZSEF (MOME), DR. IMRE SÁNDOR (BME)

Videojáték jelene és jövője Magyarországon - kerekasztal-beszélgetés

11:00

MATUSIK SZILÁRD - Vakondok

Indie filmgyártás és magyar számítógép kultúra / játékvilág hőskora

12:00

KOZÁK TAMÁS - Invictus

AA PC/Next Gen konzol játék fejlesztésének nehézségei

13:00

KEREK BALÁZS - Digic

Unreal Engine az animációs filmek világában

14:00

PERJÉSSY LÓRÁNT - Gameloft

Rugalmas játékfejlesztés Unityben

15:00

BÁLINT KRISTÓF  - Nemesys Games

Játék a játékban - Hogyan fér el egy kocsmai kártyajáték egy MMO-ban?

16:00

NYULÁSZI ZSOLT - Neocore

A sztorifejlesztés eszközei a Neocoregamesnél

17:00

ZSUFFA ZOLTÁN - Primal Game Studio

Együtt egy jobb játékért - Crowdfunding az indie játékiparban

KISTEREM

10:00

SZEGEDI ANITA - Gameloft

Hogyan fejlesszünk játékot mobilra?

10:40

VARGA BÁLINT BÁNK - The Wild Gentleman

Stílusok és zsánerek keverése videojátékokban

11:20

MUCSI KURINYECZ RÓBERT - Spongehammer

Méhecskék és gyerekek, saját finanszírozású IP megvalósítása

12:00

BATHÓ ZOLTÁN - Digic

Unreal Engine az élőszereplős filmek világában

12:40

CSIRKE JÓZSEF - Alder Games

A vízió szerepe a game designban

13:20

POLGÁR DENISZ (DINO) - Kite

Lőfegyverek után kézitusa, avagy a közelharc kihívásai egy stratégiai játékban

14:00

NYÍRFA DÁNIEL - XReal

A metaverzumon innen és túl - hol is tart most a VR piac?

14:40

KOVÁCS BALÁZS, GYÖRKEI ÁKOS- Zen Studios

A nosztalgia modernizálása, avagy flippert mindenkinek

15:20

SZIGETI IMRE - Play'n Go

Video slotok, avagy hogyan terveznél játékot ha csak egyetlen gombod lenne irányítani? 

16:00

BALOG NÓRA - Nemesys Games

QA kisokos / A tesztelő szerepe

16:40

HONVÉD DÁNIEL - 2K / Visual Concepts

Így játszunk mi – Sportjátékok a 2K érában

17:20

NAGY RÓBERT - Gaijin Entertainment

Fog of War

INDIE TEREM

10:00

BENYI DÁNIEL - Cyd Virtual Studio

Virtual Production with Unreal (ICVFX)

10:40

LÉVAI ORSOLYA - Nemesys Games

Jó, de ezt mikor fogom használni? - Matematika a játékfejlesztésben

11:20

PELLE MÁRK - Eltűnt Budapest

Eltűnt Budapest

12:00

KOÓS BENCE - HunGame.blog

Magyar játékfejlesztés 2023-ban

12:40

TÓTH BENJÁMIN - Primal Game Studio

Hogyan kel életre egy játékkarakter? - Egy animátor kalandjai 2,5D-ben

13:20

BLÁZOVICS LÁSZLÓ - BME

Játékfejlesztés mint saját projekt – Hogyan ne akadjunk el

14:00

PÉCHY GYÖRGY, TIHANYI LAJOS - Etherfield Studio

Etherfield Games: DROP

14:40

JÁSZAY KATA, POMÁZI ORSOLYA - Puppetworks

Game trailer és cinematic gyártás a Puppetworksnél

15:20

MAROSI CSABA (3D Studio), PROKISCH DÁNIEL (Havi 1 Játék), VÁRI RÓBERT  (Game Craft)

Hogyan kezdjem? - kerekasztal-beszélgetés

16:40

FÜLÖP ÁDÁM (Vivaland), PÁPAI BENCE (Put Pud), SZUTORISZ GÁBOR (Lost Pilgrims)

Indie Panel - kerekasztal-beszélgetés

bottom of page